I morse när jag vaknade och öppnade persiennerna hoppade jag nästan till..... det var helt vitt utanför.
I onsdagskväll kom de första snöflingorna med stannade dock ej....



... förutom det där att jag skall skrapa bilen och hitta en ny parkeringsplats, så gillar jag snööööööön

Ut och gör snöänglar gott folk!!
#1 - - Anonym:

Hej Maria!

Hörde av Eva att du och någon mer skall åka med till Kanarieöarna, vad härligt..... ni får ha det så bra och spela mycket golf, hade gärna åkt med och sluppit det gråa här hemma! Jag bara jobbar. Hoppas ni får riktigt skönt.

Kram från Inger

#2 - - Hanna:

ja det e lite mysigt med den första snön.... men du hinner ju som sagt inte se så mycket av den efter som ni drar i morgon.... hoppas att ni får det jätte bra och att vi hörs så fort du kommer hem.... puss puss

Älskar dig mest av alla, det glömmer du väl inte!